SARTI - Remote Acquisition and Data Processing Systems

sarti_group.pngEl centre SARTI està format per un grup d'investigadors de diferents departament dins de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i està enfocat a la multidisciplina. Està associat al Consell Superior d'Investigació Científica (CSIC) a través de l'Intitut de Ciències de la Terra (Jauma Almerà), l'Institut de Ciències del Mar i la Unitat de Tecnologia Marina. També és membre de la ESONET (European Union's European Seas Observatory Network). En el 2001, el SARTI va ser incorporat en la Xarxa de Centres per a la Innovació Tecnològica de la Generalitat de Catalunya que està dins del grup ACC10 - Competitivitat  per l'empresa de la Generalitat. Va ser incorporat per la seva feina en la investigació, la transferència tecnològica i els serveis portats a terme en diferents empreses i centres de recerca.

• Pàgina web del grup de recerca: www.cdsarti.org
  • Publicacions del grup en la pàgina web FUTUR
  • Adreça de contacte: