Vés al contingut (premeu Retorn)

Jordi Salazar Soler elegit director del Departament

Jordi Salazar Soler ha estat elegit director del Departament a les votacions celebrades el día 9 de març de 2018.

Jordi Salazar és professor Titular d’Universitat, Enginyer de Telecomunicació (1991) i Doctor en Enginyeria de Telecomunicació (1997) per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Des del 1993 ha estat vinculat al Departament d’Enginyeria Electrònica, primer com a professor associat i després com a professor Titular d’Universitat (1998), obtenint l’acreditació a Catedràtic d’Universitat el 2014. Ha estat sotsdirector del departament i coordinador del programa de doctorat interuniversitari d’Enginyeria Electrònica des de l’octubre de 2014 fins al desembre de 2017.

Com a professor imparteix docència a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) en diferents assignatures de l’àmbit dels sistemes digitals basats en microprocessadors i dels sistemes ultrasònics.

Com a investigador, desenvolupa la seva recerca en el camp dels ultrasons i sistemes ultrasònics, tasca que realitza dins del grup de recerca Sistemes Sensors (GSS). La seva expertesa se centra en l'estudi i desenvolupament de sistemes basats en els ultrasons i les diferents aplicacions dels ultrasons, particularment en la indústria alimentaria i en el test i assajos no destructius.