Convocatòria 2023 d’ajuts a la formació en recerca dels estudiants de doctorat del Departament d'Enginyeria Electrònica i a la internacionalització del Programa de Doctorat.

Ja està obert el termini per presentar les sol·licituds a la convocatòria  d’ajuts a la formació en recerca dels estudiants de doctorat del Departament i a la internacionalització del Programa de Doctorat del Departament d'Enginyeria Electrònica.
Teniu adjuntes les bases de la convocatòria amb tota la informació necessària sobre aquest procés.
Al link següent trobareu el formulari per presentar la vostra sol·licitud.
El termini per lliurar les sol·licituds és el dilluns 25 desetembre de 2023 a les 24:00 hores.
Si teniu qualsevol dubte del procés podeu contactar amb la Marta Morales al correu marta.morales-moras@upc.edu.