3a Jornada Nexus24 - Fes realitat la teva idea

Quan?

31/05/2017 de 09:30 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula Màster, Sala Polivalent i Plaça de Telecos del Campus Nord

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

#jornadanexus24

La jornada servirà per fer emergir nous projectes Nexus24 que resolguin necessitats importants de la universitat i està dirigida principalment al personal d'administració i serveis de la UPC.

Així doncs, serà un lloc per compartir idees per millorar la universitat o també, per sentir les idees dels altres. No cal venir amb cap idea treballada, tot sorgirà allà mateix perquè volem mostrar i comprovar que existeixen possibilitats per treballar d’una manera diferent la gestió de la UPC.

Objectiu de la jornada

Ens proposem ajuntar persones al voltant de les seves pròpies idees de millora per tal de crear sinèrgies i possibilitats de col·laboració que innovin la gestió de la universitat.

"Per sort, he treballat a diverses Administracions Públiques, i en diferents nivells de responsabilitat, des del més baix fins a responsabilitats importants, i sempre he trobat persones amb ganes de canviar les coses, d'innovar. No és fàcil, no ens enganyem. Però es pot; es pot si treballem junts amb el mateix objectiu. I el treball col·laboratiu és una gran manera de fer-ho." Olga Lanau, gerent de la UPC.

Jornada i inscripcions

Informació sobre el programa Nexus24